Akwarelkowy segregator

Witajcie Kochani! :)

Dzisiaj szybki post. Sesja zaliczona więc mam trochę więcej czasu.

Dzisiaj będzie o ozdabianiu, a mianowicie o nudnych białych segregatorach na dokumenty, które nabierają kolorów. Na razie tylko jeden ale reszta również zostanie pomalowana. Jeszcze nie wiem co się na nich pojawi ale na pewno tez w akwareli, bo to jest gwiazda dzisiejszego posta. 

Zawsze podobały mi się obrazy w akwareli ale nigdy jakoś nie potrafiłam po nią sięgnąć i spróbować. Aż w końcu się zmobilizowałam i oto efekt. 
Nie ukrywam, szkic renifera był kalkowany z monitora :) sama nie mam aż takich zdolności :) farbki nakładałam wyciętym kawałkiem gąbki do zmywania naczyń. 
To moja pierwsza przygoda z akwarelką ( nie licząc lat dzieciństwa, kiedy się paciało gdzie popadnie) więc nie jest idealnie, ale z każdym kolejnym będzie lepiej :D

Mam nadzieje ze Wam się spodoba i natchnie do twórczego rozwoju :)








 




1 komentarze:

kasia pisze...

Jaka szkoda, że już nie prowadzisz bloga, Twoje prace są piękne i inspirujące