Kot Simona/ Simons Cat

Cześć Wszystkim! :)

Nadrabiam zaległości i dzisiaj kolejny post :)
Do zrobienia Kota Simona zainspirowało mnie zdjęcie z jednej z moich ulubionych stron: zszywka.pl . Tego samego dnia pojechałam do empiku i kupiłam 2 arkusze białego filcu. Wieczorem usiadłam i zaczęłam wycinać elementy do uszycia kota. Kiedy wszystkie elementy były gotowe powstało pytanie czym wypełnię Kota. Poszłam na łatwiznę i w drogerii kupiłam zwykłą watę. I tak oto powstał Kot Simona. :) 
Jak wam się podoba?


Hi Everyone!


I make up my backlog and I adden new post :)
Inspiration to make Simon's Cat  i found on my favorite website : zszywka.pl . At once when I found it I go to empik and bought 2 sheets of white felt. In the evening I sat down and make Cat. But I had a problem: what to use to fill Cat? I chose the easiest way: I bought cotton wool in shop. And that I make Simon's Cat :)
What do You think about it?





1 komentarze:

Anonimowy pisze...

Fajowy, tutaj jest też czapa z kocurem: czapka simon's cat