Vintage Wieszak metodą decoupage/Vintage Hanger

Hej wszystkim :)


Trochę odpoczęłam, maszyna wróciła naprawiona+ dowiedziałam się o niej kilku nowych rzeczy np. jak ustawić wzmocniony szew. Jak dla samouka takiego jak ja to cenna informacja :) W ciągu ostatnich dni powstało kilka rzeczy a jedną jeszcze kończę. Ale dzisiaj pokarzę wam krok po kroku jak zrobiłam vintage wieszak na ubrania metodą decoupage.

Potrzebowałam : 
# serwetek z ciekawym wzorem; najlepiej z małymi wzorkami żeby nie oplatały wieszaka dookoła tylko zmieściły się po jednej stronie(wiem że wycinanie ich to mozolna praca ale warto:))
# wieszaki drewniane,
# biała farba ( niestety w domu znalazłam tylko śnieżkę do malowania ścian:) ale dobrze pokryła wieszak:D
# klej do decoupage i pędzelki


Na początku pomalowałam wieszak białą farbą 2 razy. W między czasie kiedy farba schła wycięłam z serwetek elementy, które widoczne są na jednym ze zdjęć. Serwetki były 3-warstwowe ale do decoupage zostawiamy tylko jedną wierzchnią warstwę. Następnie w miejscach gdzie chciałam umieścić elementy z serwetki, najpierw malowałam wieszak klejem do decoupage, kładłam element i znów malowałam po nim klejem. Ostatecznie na całości położyłam jeszcze jedną warstwę kleju decoupage aby utrwalić. 
Kolejne kroki pokazane są na zdjęciach poniżej :D

Podpowiedź: ja jeszcze tego nie zrobiłam, ale będę musiała. Na koniec dobrze jest wieszak pomalować specjalnym lakierem zabezpieczającym, dla pewności, że ubrania nie zafarbują:)

Jak wam się podoba?



Hi Everyone!:)

I little rested, my Sewing Machine is repaired+ I learn something new:) like how I can make a stronger stitch. For person like me who learn everything alone its very useful knowledge:) At last days I make a few new things. Today I show You how I make Vintage Hanger made by decoupage.

Things which You need:
#napkins with pretty patterns(better with small patterns, because they look better on the hanger)
#wooden hanger
#white paint ( I have only paint for walls, but another was good too)
#decoupage glue and paintbrushes

First I painted hanger with white paint twice. When it dries I cut designs with paper napkins and leave only the top layer of napkins. Next I painted hanger with decoupage glue and I glued patterns. Next I added two layers of decoupage glue. Everything You can see on photos:)

P.S. Its good to add one layer of special  lacquer. Then You can be sure that Yours clothes dont get dirty. I dont do it yet, but I will do it in near future:)

Do You like it?

If I make mistakes in the spelling, write and correct me:)


    Wszystko czego potrzeba do zrobienia Vintage wieszaka metodą decoupage
 Elementy wycięte z serwetki
 Wieszak po pomalowaniu 2 warstwami białej farby
 Gotowy wieszak z jednej strony ma różowe dodatki
Natomiast z drugiej minimalistyczne niebieskie małe kwatuszki


5 komentarze:

Magdalena pisze...

Coś niesamowitego co tworzysz ,ale największe wrażenie wywołał we mnie fakt Twojego imienia i nazwiska..? Ja się nazywam Magdalena Mantura.

Unknown pisze...

:) Dziękuję za kompelment:) może gdzieś tam mamy wspólne korzenie:) mojemu pradziadkowi rosjanie w czasie wojny zmienili naz3isko na Mantura żeby brzmiało bardziej rosyjsko:)

Simi pisze...

Świetne wieszaki, uwielbiam decoupage <3 Świetny blog i posty ! Nie przestawaj tworzyć, bo wychodzi Ci to nieziemsko ;)) Może nagrałabys jakiś filmik ? Pozdrawiaam


simona-simmi.blogspot.com

Simi pisze...

Zostałaś nominowana do Liebster blog Award

http://simona-simmi.blogspot.com/2013/08/hej-kochani-koncu-sie-zebraam-i-zrobiam.html

Anonimowy pisze...

You are so cool! I don't suppose I've truly read a single thing like
this before. So wonderful to find someone with genuine thoughts on
this issue. Really.. thanks for starting this up. This web site is something that's needed on the web, someone with
some originality!Wisdom Teeth Extraction