Kołnierzyk

Hej Wszystkim :)

Tak jak obiecałam w najbliższym czasie powstawiam wszystko co powstało przez ostatnie pół roku.
Dzisiaj postanowiłam dodać to co powstało niedawno, a mianowicie Kołnierzyk :)
Ostatnio takie kołnierzyki robią furorę. Są świetną ozdobą do każdego stroju. Niestety koszt takiego kołnierzyka w galerii to przynajmniej 80 zł. Jak na tak małą rzecz jest to dla mnie zbyt wysoka cena.... 
Za materiały na swój kołnierzyk wydałam niecałe 10 zł. Podkład zrobiłam z dwóch warstw filcu który kupiłam w Empiku po 1,49 zł za sztukę. Cekiny jak zwykle z odzysku :) Złote pochodziły ze starej bluzki którą wynalazłam w secondhandzie za 2 zł, a czarne z a'la szalika wyszywanego koralikami i cekinami, który również kupiłam w sh za 2 zł. Do tego dochodzi niewielki koszt nici i kilkanaście godzin pracy, bo przyszywanie cekinów jeden po drugim jest czasochłonne;) Ale myślę że warto było:)

Jak wam się podoba i co sądzicie o takich kołnierzykach?

p.s. wstążkę do zawiązywania doszyję jak kupię:) jak myślicie lepsza będzie złota czy czarna?





1 komentarze:

Anonimowy pisze...

Jak dla mnie jest śliczny, wygląda profesjonalnie i świetnie się prezentuje. Myślę, że dużo czasu zabrał, ale warto było. Pozdrawiam :)