Modny fartuszek

Witam wszystkich ! :)

Po długiej przerwie( ile to już? pół roku O.o) czas w końcu coś pokazać:)
Trochę rzeczy powstało w tym czasie, ale jakoś nie było czasu żeby zrobić zdjęcia i dodać jakiś post. A bo to studia, a bo to impreza, a bo to nie mam weny do pisania... 
Ale w końcu wzięłam się w garść, zrobiłam zdjęcia i sukcesywnie będę przedstawiać wam moje nowe pomysły :) 
Na prośbę mojej modelki Milenki na pierwszy ogień idzie słodki fartuszek. Inspiracją były modne ostatnimi czasy falbankowe fartuszki, a jako że jestem zagorzałą kucharką marzyłam o takim cudeńku. Niestety chcąc kupić taki w galerii musiałabym wydać na niego około 300 zł. Dlatego postanowiłam sama stworzyć coś podobnego. I proszę, oto mój fartuszek. Nie wygląda tak pięknie jak oryginalne ze sklepu ale jak dla mnie ma swój urok ^_^ 
A tak od siebie na pasku od kokardy dodałam napis : "I love cooking"
Jak wam się podoba?

P.S. dziękuję  Milenka :*


1 komentarze:

Anonimowy pisze...

Pomysłowy i dziewczęcy. Na pewno niejedna kucharka by się skusiła ;)