Pasiaste lusterko

Cześć Wszystkim! :)


Szybki krótki post jak prostą tanią rzecz przerobić na świetny dodatek do domu. 

Ostatnio w realu jest bardzo dużo rzeczy w promocji ( ja na to mówię pierdółki). Na takich wyprzedażach kupiłam parę rzeczy w tym kwadratowe lusterko w czarnej ramie za 3 zł. Były tez czerwone, zielone i pomarańczowe, ale czarny jest najbardziej uniwersalnym kolorem. Pierwotne założenie było takie że zrobię sobie z tego ramkę na zdjęcie bo normalne ramki są dużo droższe. 

Wiedziałam że będę chciała to jakoś przemalować, ale podczas zakupów nie miałam jeszcze koncepcji. 
W swoich zbiorach w akademiku miałam tylko białą farbę w sprayu więc postanowiłam zrobić paski. Na zdjęciach poniżej macie pokazane jak ramka została oklejona taśma malarską, a lusterko zakryte papierem. 
Podczas malowania trochę farby dostało się pod taśmy. Nadmiar ten zmywałam patyczkiem nasączonym w zmywaczu. 

Efekt końcowy tak mi sie podoba że chyba sobie zostawię to lusterko i nie będę go przerabiać na ramkę do zdjęcia. Taka ramka w sklepie kosztowałaby pewnie kilkanaście lub kilkadziesiąt złotych. A tak za cenę 3 zł + niewielkie koszty farby i taśmy, mam ładne, eleganckie lusterko:)

Jak Wam się podoba końcowy efekt?

P.S. Zastanawiam się czy nie kupić jeszcze kilku ( jeśli się nie sprzedały już wszystkie) i nie zrobić innych wzorków. Może komuś na prezent takie lustereczko dać... hmmm.... co o tym sądzicie?








0 komentarze: