Eleganckie kolczyki

Hej wszystkim :)

Udało się i aparat odzyskałam przed świętami:) 
Nie mogąc dalej czekać dodaje nowy post, który miał być w następnym tygodniu ale żeby się odprężyć i odstresować postanowiłam napisać go dzisiaj:)

W tym poście chce wam pokazać długie kolczyki. Na pewno widziałyście dużo podobnych w różnych sklepach. Często są w wersji z kolorowymi końcówkami, ale mi się nie chciało w to bawić i zrobiłam proste, klasyczne, grafitowe kolczyki. 
Może nie są idealne ale mi się podobają ^_^


Co i jak po kolei

A więc kupiłam chyba z 5 metrów łańcuszka, który później za pomocą kombinerek podzieliłam na krótkie odcinki. Do końcówek jakich używam do bransoletek dałam trochę kleju polimerowego i wkleiłam łańcuszki. na koniec zaczepiłam bigle. Do wszelkiego rodzaju biżuterii i nie tylko, gdzie musicie coś skleić polecam klej polimerowy. wcześniej kleiłam klejem uniwersalnym takim do wszystkich materiałów zakupionym w sklepie budowlanym i czasem zdarzało się, że bransoletka się rozpadła. 
Jak wam się podobają?





0 komentarze: