Koszyczek na drobiazgi

Hej Wszystkim!


Wesołych świąt!!!

Na wstępie chcę Wam wszystkim życzyć pogodnych spokojnych świąt. Abyście mogli odpocząć od szkoły, studiów czy pracy i żeby w końcu pokazała się wiosna w pełnej swojej krasie:) Nie wiem jak u Was ale u mnie są zaspy na 1.5 m :) Chyba pójdę dzisiaj z braciszkiem ulepimy wielkanocne jajo albo króliczka ze śniegu :)

Koszyczek

A tak przechodząc do sedna posta dzisiaj pokażę Wam niewielki koszyczek na drobiazgi.
Potrzebowałam czegoś niewysokiego niezamykanego, gdzie mogłabym wrzuca swoje kolczyki i bransoletki tak, aby nie walały się gdzie popadnie i nie ginęły. Koszyczek powstał w taki sam sposób jak pojemniczki,  które kiedyś już prezentowałam na blogu (http://myhandmade13.blogspot.com/2012/06/przybory-na-biurko.html). Sznurek kupiony w sklepie budowlano-ogrodniczym okręcałam dookoła tekturowego spodu i potem w górę doklejałam do poprzednich warstw sznurka. Zobaczcie i oceńcie efekt.

P.S. Postanowiłam pisać posty również w języku angielskim. Powody są dwa:

1. coraz więcej osób z zagranicy wchodzi na mojego bloga co bardzo mnie cieszy i dla ich wygody postaram się co nieco po angielski naskrobać :)
2. Mój angielski nie jest perfekcyjny i pisanie postów po angielsku będzie wymagało ode mnie trochę pracy, ale pomoże mi go szkolić:D Z góry przepraszam za błędy, ale nigdy nie byłam dobra z języków:) trzymajcie za mnie kciuki i może mi się uda :D

Do zobaczenia w kolejnym poście:)



Happy Easter!!!!

I wan to wish You sunny and quiet Easter! So that You will be able to take a break from school, studies or work. And the weather will be better:) I dont know what it looks like in Your town, but I have snowdrifts  at 1.5 m :) I think I will go with my brother to make a snow egg or rabbit :)

Little basket

Today I will show You my little basket for small items. I make this Basket because i needed something small for my earrings and bracelets. I often lost little earrings because I leave they anywhere. I make it like a baskets on this post: http://myhandmade13.blogspot.com/2012/06/przybory-na-biurko.html. In building store i bought cord and polymer glue. At the beginning I sticked cord around cardboard bottom and I append next layers to previous. Look at my little basket and judge it:)

From now I will endeavor to write my posts in Polish and English. Sorry for my mistakes, but my english isnt perfect:) Wish me luck and keep your fingers crossed:)

See you next time, xoxo :)





0 komentarze: