Nowe kolczyki/new earrings

Hej Wszystkim!

Wakacje lecą a ja leniuchuję.... Przepraszam za tak długą przerwę ale mój laptop odmówił mi posłuszeństwa i się zepsuł. Po miesiącu w końcu go odzyskałam i mogę wstawić zaległe zdjęcia:) Na razie niewiele bo od kiedy mam wolne zrobiłam tylko jedną rzecz.
Na dzisiaj zaległe kolczyki :)
Dwie pary zrobiłam z kupionych różyczek ze specjalnego wosku. Dokleiłam do nich końcówki do wkrętów i voilà :) Jeśli chcielibyście mieć takie kolczyki zapraszam na vinted.pl http://www.vinted.pl/kobiety/bizuteria/565465-kolczyki-kwiatuszki-rozowe?ch=u 
http://www.vinted.pl/kobiety/bizuteria/565635-kolczyki-kwiatuszki-bezowe?ch=u

Drugie kolczyki zrobiłam ze starych:) stare kolczyki miały jakieś piórka, łańcuszki i ogólnie dużo wszystkiego. Ja wolałam bardziej proste dlatego zaczepiłam same sopelki ( nie wiem jak to nazwać ) na biglach. 

Jak Wam się podobają? Które kolczyki według Was są lepsze?


Hi Everyone!

I have holidays and I dont do anything. Im sorry, I so long dont add anything. My notebook dont want work with me. Recently, after a month, I take my notebook of repair. 
Today I add overdue photos of new earrings.
First I make of special waxy roses. I add bigles and voilà:)
Second earrings I made of old earrings:) The old have a lots of different things. I need a simple earrings and I took only black icicles ( I dont know how I can named it) and I add bigles:) 

Would You like it? Which one is better? Thanks for your opinion:)











0 komentarze: