Poduszka z napisami/ Pillow with inscriptions

Cześć Wszystkim!

Tak jak obiecałam dzisiaj opiszę co zrobiłam z reszty materiału z napisami( tak właściwie to z większości:))
Moja perełka- poduszka:)
Już dawno chciałam taką zrobić, a materiał kupić w Ikei bo widziałam tam podobny tylko że miał duże napisy. Ten znalazłam, o dziwo, w moim ulubionym SH. Zdziwiłam się bo pierwszy raz spotkałam się z tym, że są tam materiały. Niestety były to dwa dość wąskie paski więc poduszka nie jest duża. Dla porównania na jednym ze zdjęć jest poduszka i zwykła karta do gry:)
Dzisiaj miała test:) Zabrałam ją na plażę, żeby podłożyć pod głowę. Jest w sam raz :D
A jak wam się podoba? Czekam na komentarze:)

P.S. niestety z powodu zepsucia się maszyny do szycia znów jestem zmuszona zrobić przerwę:( ehhh czemu wszystko mi się psuje...


Hi ! :)

Like I promise today I show You what i do with rest of material with inscriptions (in fact its the most of material:)).
My sweet pillow!:)
I wanted to do this pillow for a long time and buy material in Ikea. But last time I found this material in my favorite SH. I was surprised because first time I saw there any materials. The piece of material was small so the pillow is not big. On the one photo You can see the pillow and game card to compare:)
Today I take it on the beach. The pillow is the right one, not big, not small:)
What do You think about my new pillow?

P.S. My sewing machine was broken:( and maybe I must take a break again;/ Sorry, but if I get back my sewing machine I promise to make something amaizing :)







0 komentarze: