Shopping bag

Cześć Wszystkim! :)


Od pewnego czasu szukam pomysłów na fajną torbę, typowo na uczelnię i do miasta, jednak ostatnio w moje ręce wpadł przepiękny materiał, który aż się prosił o uszycie z niego dużej torby na zakupy. 

Materiał kupiłam w SH. Jest grubszy dzięki czemu wytrzyma duże zakupy ( sprawdzone, potwierdzone). Pomimo to musiałam jednak dodać usztywnienie dna, które z braku innych środków powstało z kilku warstw zszytej siatki, takiej jak podszywa się pod rozkloszowane sukienki aby nie traciły kształtu. Jednak moja była bardzo gruba i twarda więc idealnie nadawała się na usztywnienie) 
Rączki zrobiłam z czarnego paska, wstążki ( nie wiem jak to nazwać: fakturą przypomina tiulową wstążkę, jednak jest zszyty z kilku warstw, moja mama stwierdziła że służyło jako pasek do sukienki) także kupiona w SH. 
W środku mała kieszonka na telefon, jeśli wybieramy się na szybkie zakupy tylko z taką torbą.
Koniecznie napiszcie mi co sądzicie o tej torbie :)

P.S. zostało mi jeszcze trochę materiału. Co z niego zrobić? Może macie jakieś ciekawe pomysły? :)








0 komentarze: