Naszyjnik/ Necklace

Hej :)


Dzisiaj powrót do biżuterii, a mianowicie mam dla Was naszyjnik.
Łańcuszek z którego zrobiłam naszyjnik kupiłam już dawno temu w Warszawie na Marywilskiej 44 ( czyt. tam gdzie Chińczycy sprzedają). 
Naszyjnik to 3 części tego łańcuszka zespolone, związane, przeplecione kolorową muliną. 
Może w przyszłości coś jeszcze do niego doczepię, ale na razie nie mam pomysłu. 
Tzn. pomysł jest ale nie ma nigdzie takich materiałów jakich potrzebuję więc poczekam :)
Ale taki moim zdaniem też fajnie wygląda i na pewno będę go nosić :)\

Powiedzcie mi co o nim sądzicie, czy nie jest zbyt ubogi, co Wy byście do niego dodały i z czym byście taki naszyjnik nosiły :)


Hi! :)


Today I come back to jewelry, I made necklace.
Chain which I used I bought in Warsaw on Marywilska 44. 
Necklace it's 3 parts of chain which I joined by means of color embroidery floss.
Maybe in near future I add something to my necklace. I have any idea, but I cant find stuff by which I can made it.
But in my opinion its look good now :)

How do You thing? What will You do with this neclace and what will You add? tell me :)






0 komentarze: