Srebrny kołnierzyk/ Silver collar

Hej wszystkim!!!


Mamy weekend, większość wybiera się na imprezy albo odpoczywa, a ja siedzę w projektach:( Dostałam zaproszenie na Warsaw Fashion Weekend ale nie mam czasu żeby nawet iść. Ale żeby oderwać się od papierów piszę posta, w którym przedstawię Wam mój nowy kołnierzyk :) Do tej pory to jeden z moich najbardziej pracochłonnych projektów. 

Jak to jest zrobione?

Kołnierzyk powstał z białego filcu i srebrnych koralików, które trzeba było niestety przyszywać jedne po drugim. Ze względu na to iż koraliki są ciężkie kołnierzyk jest na łańcuszku z zapięciem, a nie tak jak poprzedni zawiązywany na wstążkę.
Mam nadzieję, że się wam spodoba :) 
Do zobaczenia w kolejnym poście !!! :*

Hi everyone!!!

We have a weekend and lot of us going to party or relax. But I must make projects :( I got an invitation on Warsaw Fashion Weeknend but I dont have a time to go there. Now I have a break and write this post, in which i show You my new collar:) I did it very long time. 

How it made?

This collar i made of white felt and silver beads, which i must sew one by one. The beads are very heavy, so the collar have chain with clasp, not a ribbon like the last collar.
I hope You like it:)
See You in next post!!! xoxo :*









0 komentarze: