Motylkowa poduszka/ butterfly pillow

Hej wszystkim!


Dzisiaj pokażę Wam poduszkę, którą zaczęłam dawno temu, ale dopiero w przerwie świątecznej ją skończyłam.
Zwykłą czarną poszewkę kupiłam w sh. Motylki wycięłam z niebieskiego filcu kupionego w empiku. Nie każdemu podoba się dobór kolorów. A wy co sądzicie o tej poduszce? Będę wdzięczna za wszystkie porady:)

Od soboty na facebooku pod ardesem: https://www.facebook.com/myhandmade13?fref=ts możecie znaleźć stronę mojego bloga. 
Będę tam umieszczała info o nowych postach i inne wiadomości na temat tego co dzieje się na blogu:)
Do zobaczenia w kolejnym poście albo na fb :):*


Hi everyone!

Today I will show You my pillow which I started make long ago, but I finished it 2 weeks ago.
In sh I bought ordinary pillowcase. From blue felt I cut out butterflies. Not everyone likes this colours. So what do You think about this pillow? I will be greateful for every advice:)

From Saturday We can find my blog on facebook: https://www.facebook.com/myhandmade13?fref=ts
I will be write there about new posts and about everything what You can find on my blog.
See You in next post :) xoxo :*





0 komentarze: