Skrzydlaty Naszyjnik/Winged Necklace

Hej wszystkim!


Niestety od kilku dni choruję i leżę w łóżeczku. Nie mam co robić więc dodaję nowego posta. W ostatnim czasie powstało kilka nowych rzeczy. W końcu doszły moje ćwieki ♥. 
Dzisiaj pokarzę Wam skrzydlaty naszyjnik, który wymyśliłyśmy z moją współlokatorką Pauliną, a wykonany został przeze mnie. Na początku nie miałyśmy pomysłu jak zrobić żeby skrzydełka nie zsuwały się, a trzymały w pewnych odległościach od siebie. Postanowiłam zapleść je na czarną nitkę, której praktycznie nie widać. Zobaczcie efekt jak wyszedł skrzydlaty naszyjnik:)
Jak Wam się podoba? Komentujcie i do zobaczenia w następnym poście :**



Hi everyone!


from a few days Im sick and stay in bed. I dont know what I can do, so I decide to add new post.  Last time I make a lot of new things. Finally my brads came ♥
Today I show You winged necklace which was invented by me and my roommate Paulina, and made by me. First we didnt know what we can do, because the wing slide down. I think that I can tangle them sewing thread. See the effect:)
What do You think about winged necklace? Write :)
It all what I want to show You today :) see You in next post :) xoxo:*








0 komentarze: