Angielska poszewka/English pillowcase

Hej Wszystkim!

Znów po długiej przerwie czas na coś nowego. Dzisiaj pokarze poszewkę na poduszkę z wzorem flagi Wielkiej Brytanii, zrobioną na prośbę koleżanki. 

Krzyż wycięłam w całości żeby nie zszywać pojedynczych pasków. Ma zdjęciach poniżej widać wycięte elementy i szablon. Czerwony krzyż naszyłam na biały, a biały na granatowy materiał. Poszewka  miała być większa, jednak niechcący ucięłam kawałek krzyża i musiałam ją skrócić, ale poduszka się mieści :)
Mam nadzieję, że Wam się podoba:) Czekam na Wasze komentarze i spostrzeżenia :)
Do zobaczenia w następnym poście :*


Hi everyone!

After long break I have something new for You. Today i show You pillowcase with United Kingdom flag, which I make at the request my friend.

The cross I cut out as a whole, because I dont want stapled strips. On the foto You can see elements and template. Red cross has been sewn on white, white has been swen on navy blue fabric. The pillowcase was supposed to be bigger but I cut off piece of cross and I must decrease the pillowcase. The pillowcase was small but pillow is housed:)
I hope You like it:) I waiting for Your comments and insights :)
See You in next post:*









0 komentarze: