Dżinsówka/Denim jacket

Hej Wszystkim!

W ogromie pracy i nadrabiania zaległości po chorobie znalazłam troszkę odpoczynku i postanowiłam napisać nowego posta:) Już jakiś czas temu dostałam swoją przesyłkę- 200 ćwieków ♥. Dzisiaj pokarzę wam jak ozdobiłam nimi kołnierzyk dżinsówki, którą kupiłam w SH. Myślałam żeby jeszcze gdzieś doszyć, ale nie mam pomysłu gdzie. Może Wy mi podpowiecie?
Czekam na wasze komentarze i podpowiedzi:) Może Wy macie jakiś ciekawy pomysł, który powinnam zrealizować:)


Hi Everyone!

Now I have a lot of work and I must catch up on studies. But I have some free time and I decided to write new post :) Some time ago I got my consignment- 200 brads ♥. Today I show You, how I decorate the denim jacket, which I bought in SH. I thinking where I can add more brads, but I dont know where. Maybe You help me? 
I look forward to your comments and suggestions:) Maybe You have an interesting idea which I should realize:)



 Przepraszam, że takie pogniecione ale z lenistwa nie chciało mi się prasować:)
 Im sorry that the jacket is creased but out of laziness I didnt want to iron:)




0 komentarze: