Jak zrobić ozdobne pudełka/ how to make decorative boxes

Część Wszystkim:)


W końcu mam trochę, sesja poprawkowa się skończyła, wszystko zaliczone więc mogę się cieszyć ostatnimi 2 tygodniami studenckich wakacji. Żeby jeszcze pogoda trochę ładniejsza była.... Ale cóż...:) 
Mogę zająć się tymi wszystkim rzeczami które zaczęłam i nie skończyłam. Dzisiaj pierwsza która została skończona, a mianowicie pudełka. 

Jak pewnie zauważyliście robię zazwyczaj rzeczy użyteczne, nie takie, które można postawić na półce żeby się kurzyły. Pomysł z pudełkami wyszedł z tego, ze w akademiku nie mam w czym trzymać szpargałów. Po co kupować ładnie ale drogie pudełka ozdobne jak można je samemu zrobić:)
 Znalazłam jakieś dwa pudełka po butach, kawałek brązowego miłego w dotyku materiału, który mi został po robieniu pufy (http://myhandmade13.blogspot.com/2012/07/pufa.html), kawałek jasnego materiału do wyłożenia w środku, nici i gruba dratwa. Zewnętrzną warstwę materiału przyszyłam dratwą do pudełka, aby materiał się nie przesuwał ( użyłam dratwy ponieważ zwykła nić mogłaby się łatwo zerwać). Wewnętrzny kremowy materiał zszyłam tak by pasował do wnętrza pudełka, a brzegi przyszyłam zwykłą nitką ( sposobem tzw. "na okrętkę")do brzegów brązowego materiału. 

Jak wam się podobają i co myślicie o takim wykorzystaniu pudełek po butach? 



Hi Everyone!


Now I have some free time. I passed all my exams. I can enjoy the last two weeks of my vacation. If only the weather will be better... So I can ending every things which I started earlier. Today I show You first thing which I ending- my boxes.

As you probably noticed I make useful things, not one that can be put on the shelf and gather dust. I make this boxes becaue in my room in dormitory I dont have anything where I can keep small things. In shop decorative boxes was xpensive, so I think "I dont have pay so much for boxes, I can made it myself":)
I found two shoe boxes, pice of material which remain after my pouf (http://myhandmade13.blogspot.com/2012/07/pufa.html), a pice of cream material, strands and twine. The outer layer I sew on boxes. I used a twine. Inside bright material I sewed to the edges of brown material.

Do You like it and what do You think about this use of shoe boxes?









0 komentarze: