Bransoletka z muszelek/Bracelet made ​​from shells

Cześć Wszystkim! :)


Niedługo zacznie się październik i znów wrócę do Warszawy. Ale póki co, jestem w domu i skończyłam kolejną rzecz- bransoletkę z muszelek. Będąc nad naszym polskim morzem nazbierałam cały pojemnik białych muszelek. Przez długi czas nie wiedziałam do czego je wykorzystać aż w końcu wpadłam na pomysł z bransoletką. Dziurki w muszelkach robiłam szpilką, którą wbijałam delikatnie małym młotkiem. W dziurce zakładałam metalowe kółko, które następnie doczepiałam do całości. 

Myślę że na następne wakacje do letniej sukienki będzie w sam raz:)
Jak wam się podoba? 



Hi Everyone! :)


October will startet soon and I come back to Warsaw. So while I'm at home I ending next thing- bracelet made ​​from shells. When I was at the seaside I gather some shells. I thinking so long what can I do with it, until I thought to make a bracelet. Holes in the shells I done with a pin and a small hammer. In holes I fasten wheels and added to the whole bracelet.

I think that in the next summer I can wear it to summer dresses :)
As You like it?













0 komentarze: