Kieszonki na drzwi szafy/ Pockets on the wardrobe door

Cześć Wszystkim (:


Od kilku dni jestem już w Warszawie, ale jeszcze przed wyjazdem zdążyłam skończyć rzecz, którą wam dzisiaj pokażę. Tak jak w tytule posta są to kieszonki na szafę, takie do trzymania drobiazgów. Materiał wzięłam ze starej grubej poszwy na kołdrę. Kieszonki ozdobiłam bawełnianą koronką. Na razie nie mam gdzie tego powiesić w akademiku, ale może jak zrobimy z moją współlokatorką przemeblowanie to znajdzie się na to miejsce. Przepraszam za słabe zdjęcia ale robione na szybko:)
Jak wam się podoba?
P.S. Tak sobie myślę że na górze dorobię jeszcze jedną dużą kieszonkę.... Co o tym myślicie?


Hi Everbody :)


from a few days I am in Warsaw, but when I was at home I catch ending one thing. Like in the post title I made pockets on the wardrobe door. Material is from old pillowslip. Pockets I was decorated by cotton lace. Now I dont have place where I can hang it. Maybe if I and my roommate will do makeover of our room, I will have a place for it :) Im sorry for the weak pictures, but I did it on quickly.
As You like it?
P.S. I think that I can add one big pocket on the top... What do You think about it?

 Koronka z bliska



0 komentarze: