2 nowe bransoletki/ 2 new braceletes

Cześć wszystkim! :)


Dzisiaj krótko bo nie ma o czym się rozpisywać:) Na zdjęciach poniżej macie 2 nowe bransoletki zrobione z różnych koralików. Pierwszą zrobiłam z małych biało-przeźroczystych koralików i srebrnych kuleczek których używałam również do kołnierzyka (http://myhandmade13.blogspot.com/2013/04/srebrny-konierzyk-silver-collar.html ) Druga bransoletka zrobiona została ze srebrnych kuleczek i różowych dużych koralików. Chciałam użyć trochę mniejszych ale nigdzie nie mogłam znaleźć takich jakie sobie wymarzyłam więc kupiłam takie różowe. Może następnym razem uda mi się je znaleźć:) 
Jak wam się podobają? :)


Hi Everyone ! :)

Today short post because there is nothing to write about.  On the pictures you can see two braceletes. First I make by small white beads and medium silver balls which I used to silver collar (http://myhandmade13.blogspot.com/2013/04/srebrny-konierzyk-silver-collar.html ). Second bracelete I make from silver balls and big pink beads. I wanted to use another beads, but I coudnt find the beads which I want. Maybe I can find nex time :)
What do You think about it? :) 











0 komentarze: