Separator do biżuterii/Separator for jewelry

Cześć Wszystkim! :)

Wiosna zaczęła się na dobre a ja mam więcej energii i miliony pomysłów na nowe rzeczy :) Dzisiaj pokarze wam zrobiony własnoręcznie separator do biżuterii.
Zawsze miałam problem z małymi koczykami bo cały czas je gdzieś zostawiałam albo gubiłam. Też tak macie ?
 Inspirację znalazłam na "zszywce" ale zrobiłam to trochę inaczej niż tam było przedstawione. 
Do zrobienia separatora wykorzystałam wieczko od pudełka którego nigdy nie zamykam, resztki białego filcu które zostały z kota Simona oraz watę i klej dla majsterkowiczów :)
Z filcu wycięłam prostokątne kawałki, których krawędzie przykleiłam do wieczka. Przestrzenie pod filcem wypełniłam watą. 
Jak wam się podoba? Taki separator nie jest trudno zrobić:) Zachęcam do spróbowania swoich sił i wysłania mi zdjęć waszych cudeniek :)



Hi Everyone:)

Spring has begun and I have more energy and plenty of ideas for new things:)
Today I show You separator for yewelry.
I always have a problem with small earrings and they always get lost, dont You?
The inspiration I found on zszywka.pl, but I make it different like in this webpage. 
I use the lid of the box which I never close, remnants of white felt, cotton and glue for DIY. Out of white felt I cut rectangles, and the edges of which I glued to the lid.
Would You like it? I encourage you to do your own separator and share with me your accomplishments :)











0 komentarze: