Kolorowy lampion ze słoika/Colored lampion from the jar

Cześć Wszystkim :)


Chyba dało się już zauważyć, że mam ostatnio nadmiar czasu. Tak, zbliżają mi się kolokwia, do których zupełnie nie chce mi się uczyć. Dlatego wymyślam sobie coraz to nowsze zajęcia :) Dzisiaj pokażę wam lampion zrobiony ze starego słoika.
Wzorki zrobiłam kolorowymi lakierami do paznokci, które możecie zobaczyć na jednym z poniższych zdjęć. Całość robiłam 2 dni, ale nie dlatego że tak długo się to robi. Po prostu czekałam aż jakiś nowy wzór przyjdzie mi do głowy i dorysowywałam go na słoiku. 

Z czym kojarzą wam się takie wzory z kolorowych kropeczek? 
bo mi przypominają się lampy w Sphinxie :)



Hi Everyone! :)


Probably You can see, that last time I have a lot of free time. Yes, tests are coming, and I dont want learn. Therefore I made new things. Today I show You colored lampion which I made from jar. I used coloured nail polish which You can see on teh photo below. All I made in 2 days, because I waiting for an idea for a new pattern will come to my mind

With witch do You associate pattern  of colored dots?
 I associate with lamps in the Sphinks restaurant.









0 komentarze: