Porządek na biurku/ a neat desk

Cześć Wszystkim!


Jeśli macie problem z bałaganem na biurku i nie macie małych półeczek na bibeloty, które muszą się znaleźć w naszym miejscu pracy, to ten post jest dla Was!
Już od dawna miałam zamiar zrobić niewielkie półki na biurko. Do tej pory na prowizoryczną półkę służył mi poobklejany na kolorowo kartonik.
Podczas porządków w piwnicy znalazłam 2 fronty od mojej szafy, które były wymieniane bo były za duże. 
Na początku wymierzyłam jakie maksymalne wymiary może mieć moja półka. Następnie wyrysowałam na frontach jak chce je podzielić, aby było ekonomicznie. 
Do pocięcia z pomocą przyszedł mi tata z piłka obrotową ( pewnie sama bym dała radę, ale najpierw bym musiała mieć 5 razy tyle płyty żeby poćwiczyć :D). 
Gotowe elementy połączyłam wkrętami ( tak wkrętarką potrafię się obsługiwać).
Ostatni etap: postawić na biurku i ładnie poustawiać rzeczy. 
Na zdjęciach biurko przed i po "metamorfozie" :)
Jak Wam się podoba?

Hi Everyone!

If You have mess on your desk, this post is for You!
For a long time I want make small shelves on my desk. Until now I had only small box. 
When I tidying the cellar I found two fronts of my wardrobe, which was too big and carpenter exchanged for smaller.
First I measured dimensions and I shared the fronts so that it is economically. My dad help me to cut fronts.
I combined ready- made elements with screws.
Last I put it on my desk and I set my stuff on it.
On the photo You can see how look like my desk before and after :)
Do You like it?

biurko przed "metamorfozą". Wiem, zawsze mam bałagan :)




0 komentarze: