"Wiklinowe" koszyczki/ "Wicker" baskets

Cześć ! ;)


W dzisiejszym poście pokarzę wam proste koszyki z papierowej wikliny.
Już jakiś czas temu chciałam zrobić coś takiego ale nie potrafiłam się do tego zabrać i nie wiedziałam jak zacząć, aż przypadkiem trafiłam na filmik z YouTube ( link ). Stwierdziłam ze nie jest to takie trudne :) jednak koszyk który miał być prostokątny wyszedł trochę zaokrąglony :) poniżej zdjęcia i oba koszyki: mały "prostokątny" i większy okrągły z ozdobnym woreczkiem.
Koszyczki są trochę krzywe ale to mój pierwszy raz. Kolejne będą ładniejsze. 
Gotowe wyplecione koszyczki pomalowałam białą akrylową farbą do ścian i zabezpieczyłam dwiema warstwami bezbarwnego lakieru uniwersalnego w sprayu. 

Mam nadzieję, że się Wam podoba i zachęcam do zrobienia własnego koszyczka :)
Pozdrawiam :)


Hi! ;)


In this post I show You wicker baskets which I made with newspapers.
I found video on YouTube ( video ) and I want to try. My baskets isn't perfect like on video but its my first time. Next will be better :) 
I painted finished basketrs with white acrylic paint for walls and secured with spray clear varnish.

I hope You like it :) I  encourage You to make Your individual basket :)
See You in next post :)


Do zrobienia jednego koszyka potrzeba dużo gazet, najlepiej takich szarych. Dają największe rurki i najłatwiej się zwijają.

Na zdjęciu jest około 70 rurek. Do zrobienia większego koszyka potrzeba 2 razy tyle.

mały koszyczek który miał być prostokątny :) wyszedł trochę zaokrąglny.



Większy okrągły koszyk jeszcze przed włożeniem ozdobnego woreczka.




Skończony koszyk :)




0 komentarze: