Pudełko na herbatę/ Box for tea

Witajcie Kochani !


Dzisiaj w poście coś dla wielbicieli herbaty, ale nie tylko. 
Jeśli macie kilka rodzajów herbat, każde w innym pudełku i zawsze musicie je przestawiać żeby dostać się do tej, na którą aktualnie macie ochotę to rozwiązanie dla Was :)
Pudełeczko dostałam od cioci ale takie same dostaniecie w każdym empiku, a w mniejszych miastach również w niektórych pasmanteriach. 
Pudełeczko pomalowałam białą akrylową farbą do ścian ( został mi duży zapas po malowaniu koszyków). Następnie wycięte z serwetek różyczki przykleiłam za pomocą kleju do decoupage.
Na środku zwykłą czarną farbą napisałam "Tea". Wszystko pokryłam dwiema warstwami lakieru zabezpieczającego. 
Całość banalnie prosta i bardzo szybko się robi. Najdłużej zajmuje schnięcie farmy i kleju.

Mam nadzieję że Wam się podoba i oczywiście zachęcam do zrobienia swojego pudełeczka :)
Do zobaczenia w kolejnym poście :*


początki przyklejania różyczek





0 komentarze: